نوشته شده توسط : سارا

امشب هم مثل هر شب به یادت تا سحر سر می کنم

در این شبهای دلگیر نبود گرمی دستهایت را به خوبی احساس میکنم ...

پشت پنجره می ایستم و به آسمان خیره می شوم

و در حسرت چشمای مهربانت می گریم

در این سکوت شبانگاهی صدای تو در گوشم طنین انداز می شود

آیا تو هم صدای من را می شنوی؟

آیا می شنوی صدای التماس و گریه هایم را؟

آری من دلشکسته تو را فریاد می زنم

اگر صدایم را می شنوی سکوت را بشکن

و فاصله را از میان بردار

من چشم انتظارم . . .

 





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: